Jak postupovat při reklamaci zboží
Dorazilo Vám objednané zboží jiné, než mělo nebo je dokonce poškozené? Kontaktujte nás co nejdříve na shop@jatagan.eu nebo na čísle 777 / 27 67 67 (pouze všední dny 7:00-15:00).
Pokud jste registrovaný zákazník, naleznete ve svém účtu záložku reklamace. Zde vyplníte online formulář pro reklamaci zboží a zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku a to 92423409. Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud proběhl nákup bez registrace, klikněte na tento odkaz. Zde vyplníte Vaši emailovou adresu použitou při nákupu a číslo Vaší objednávky. Dále budete pokračovat podle jednotlivých kroků. Poté zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku a to 92423409. Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud nechcete využít službu zpětného zaslání přes Zásilkovnu, zašlete zboží na naši adresu.
P.M.P. Company s.r.o.
Staré Buky 162
542 43 Staré Buky
E-mail: shop@jatagan.eu
Reklamační řád
• Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
• Můžete tak učinit buď osobně nebo odesláním balíčku.
• Zboží k reklamaci musí být kompletní, v původním stavu a rozměru ve kterém Vám přišlo.
• Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po přijetí / posouzení reklamovaného zboží. Ve výjimečných případech, kdy nebude obchod schopen zboží opravit nebo vyměnit, může dojít po vzájemné dohodě k vrácení částky za zboží popřípadě výměna za jiné zboží. O tomto bude zákazník vždy informován emailem nebo telefonicky.
• Nezapomeňte ve svém účtu vyplnit online reklamační formulář. Pokud byl Váš nákup bez registrace můžete formulář vyplnit zde.
• Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
• Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí emailu nebo telefonicky.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.