Jak postupovat při reklamaci zboží
Jaké zboží lze reklamovat?
Reklamaci lze uplatnit pouze na zboží, které Vám dorazilo poškozené, nekompletní nebo neshodné s tím, které jste si objednali a máte potvrzeno v rekapitulaci a ve faktuře Vaší objednávky. Pokud jste si omylem objednali jiné zboží a zjistili to až po rozbalení zásilky, není to důvod k reklamaci. Pro tyto případy je nutné využít službu vrácení nebo výměna zboží.
A jak tedy postupovat při reklamaci? Kontaktujte nás co nejdříve na shop@jatagan.eu nebo na čísle 777 / 27 67 67 (pouze všední dny 7:00-15:00).
Pokud jste registrovaný zákazník, naleznete ve svém účtu záložku reklamace. Zde vyplníte online formulář pro reklamaci zboží a zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku, který získáte při výběru zpětné dopravy při vyplňování reklamačního formuláře. Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud proběhl nákup bez registrace, klikněte na tento odkaz. Zde vyplníte Vaši emailovou adresu použitou při nákupu a číslo Vaší objednávky. Dále budete pokračovat podle jednotlivých kroků. Poté zásilku odešlete zpět na naši adresu. K tomu můžete využít bezplatné zaslání prostřednictvím služby Zásilkovna. Stačí zásilku odnést na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlásit kód pro zpětnou zásilku, který získáte při výběru zpětné dopravy při vyplňování reklamačního formuláře Zásilka bude bezplatně odeslána zpět k nám. O dalším zpracování budete informování emailem.
Pokud nechcete využít službu zpětného zaslání přes Zásilkovnu, zašlete zboží na naši adresu libovolnou přepravou na své náklady.
P.M.P. Company s.r.o.
Staré Buky 162
542 43 Staré Buky
E-mail: shop@jatagan.eu
Reklamační řád
• Reklamační řád se řídí ZÁKONEM č. 89/2012 Sb. a je nedílnou součástí obchodních podmínek.
• Můžete tak učinit buď osobně nebo odesláním balíčku.
• Zboží k reklamaci musí být kompletní, v původním stavu a rozměru ve kterém Vám přišlo.
• Vadné zboží bude vyměněno nebo opraveno po přijetí / posouzení reklamovaného zboží. Ve výjimečných případech, kdy nebude obchod schopen zboží opravit nebo vyměnit, může dojít po vzájemné dohodě k vrácení částky za zboží popřípadě výměna za jiné zboží. O tomto bude zákazník vždy informován emailem nebo telefonicky.
• Nezapomeňte ve svém účtu vyplnit online reklamační formulář. Pokud byl Váš nákup bez registrace můžete formulář vyplnit zde.
• Prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
• Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu do 30 dnů od uplatnění reklamace. O vyřízení Vás budeme informovat pomocí emailu nebo telefonicky.
• Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
• Spotřebitel souhlasí s předáním svých osobních (kontaktních) údajů dodavateli zboží za účelem urychlení a zjednodušení reklamačního řízení.